Tema: Re: GalaxyTab gal kas naudojat ? Kokie ispudziai ?
Autorius: Baubas
Data: 2011-02-05 13:23:15
Buvau uzsideges nuo netbooko pereiti prie tableto.
ciupinejau ta sumzunga nedaug, taciau naudotis touchine klaviatura
mazohiszmas istiesu. Vien del to teko atmesti sita varianta. Aisku jei
daiktas bus naudojamas tik interneto browsinimui bei kaip paveiksliuku ir
mp3 saugykla tada gal ir neblogas pasirinkimas. Taciau 1.5klt su trupuciu
vien uz sitas opcijas? Rasyt kazka worde ar exelyje su juo normaliai neina.
Gal geriau jau tada koks HTC desire ar panasiai. Bent i kisene telpa ir kaip
telefona naudot galima
Aisku vazido kokybe, dydis bei svoris pries netbukus didelis pliusas.
Netbukas kad ir 1.3kg, taciau tampytis ji uzknisa