Tema: Re: GalaxyTab gal kas naudojat ? Kokie ispudziai ?
Autorius: SAMas
Data: 2011-02-12 11:33:13
On 2011-02-12 10:12:22 +0100, padugne said:

> Nebutinai. Androido architektura leidzia labai paprastai mobilkes appsus
> pritaikyti tabletams. Daugeliui appsu isvis nieko nereikia daryt.

Tas pats ir apples tos kurios pritaikytos mobilkom eis ir ant iPado, tik jos
neisnaudos visu iPado galimybiu, tai yra tai ka galima ant didenio
ekrano padaryti.

> O cia is kur istraukei? Manai iphone kazkas sudetingiau?

Iphone reikia pirma nulauzti, ka ne visi sugeba ir nevisados taip greit
galesi padaryti
androido lauzti nereikia uztenka susirasti programele ir ikelti.

> Kaip antai? Kokia cia dauguma appsu kuriuos pamirso?

Na mano atveju keleta naudingu appsu androide jau pamirso programeriai,
labai gaila, alternatyvu nebandziau eiskoti.