Tema: Re: GalaxyTab gal kas naudojat ? Kokie ispudziai ?
Autorius: SAMas
Data: 2011-02-12 15:06:25
On 2011-02-12 13:06:20 +0100, padugne said:

> Tai kuom tada iOS skiriasi nuo androido?

Androidui maziau pastangu reikia ideti nulauztas isideti, praktiskai jokiu.

> Ka reiskia nemazai pagooglinti? Tipo nori pasakyt sunku rasti tuos visus
> zalius nuodus, geltonus sniegus ir dar lemejona kitu one-click jailbreaku?

Turbut to nesi dares, neuztenka susirasti tam tinkama jailbreak, gali
ir nerasti jei nauja iOS versija, po to dar kiti veiksmai
instaliuotis Cydia, po to vel kiti veiksmai reikiamas programeles ir ne
viena kad lauztas apps galetum istaliuotis.....

> Tam zmogeliui androido appsu vogimas toks pat zalias miskas.

Parsisiunti bet kokia lauzta ir per USB ikeli......kaip per PC :)

> Tai kuom tada iphone maziau patogus vogt nei androidas? Pats va rasai kad
> net patogiau nei androide.

Patogiau bet ta patoguma pasiekti reikia siek tiek daugiau pastangu nei
androide

> Kuri is ju? Kiek pasiziuriu, tu gasdroidu gyvena ne vienas, markete mano
> saliai pvz randa skandinaviska. Kuris gasdroido developeris skundesi del
> vagysciu?
>
> O kad vienas ar kitas developeris pasitraukia, tai nutinka ne tik
> androidui. Ipac visokie gasdroidai kurie priklauso nuo svetimu
> informacijos saltiniu. Neber saltinio neber ir appso.

Saltiniai yra ant iOS net daugiau ivairiu appsu

Nenoriu sakyti kad Android bloga OS, jos abi geros ir kad yra
konkurencija tarp ju tai tik nuo to mums geriau.
Turiu talefona su Androis ir seimos narys iPod 4G,
tai mieliau pasiimu irankas ipoda, del patogumo naudotis ir paprastumo.
Na ir znoma paprasciau randu tai ko man reikia tiek legalias tiek
lauztas, tiek nuolaidas programu.