Tema: Re: GalaxyTab gal kas naudojat ? Kokie ispudziai ?
Autorius: padugne
Data: 2011-02-09 00:15:46
On Tue, 08 Feb 2011 23:48:33 +0200, md wrote:

> Prie to, kad Androido reputacija eina... down to drain.

Daugumai juzeriu (tu kurie nera entuziastai) seip jau nuo to nei silta
nei salta. Kol appsu pakanka tol juzina savo smartfonus ir tiek. Kita
vertus, be abaliu daugiau begt kaip ir nera kur, visi kiti niekuo ne
geresni.

> Va butent del tu visu "tarpininku" ir galbut kazkiek paties Googlio
> trumparegiskumo gali buti, kad zmones pirks Android'a kaip pirmaji

Guglius iki neseno laiko realiai neturejo kitos iseities.

Dar pries mazdaug metus gamintojai bijojo supykdyt mazaminksti ir
androidu visiskai nesidomejo. Va pvz isleisdamas savo HD2 HTC sefas
visiem aiskino kad tai rimtas devaisas ir androidinio varianto nebus.
Desire irgi atsirado tik po to kai mazaminkstis HTC viesai paliko ant
ledo, o guglius uzpirko kruva nexusu.

Todel guglius paprasciausiai negalejo diktuot jokiu salygu. Nei
gamintojams nei retailui (kas USA atveju reiskia telekomus). O ir vieni
ir kiti turi savus interesus ir butinai nori reguliuot minetus updeitus.

Jei guglius staiga nutartu bandyt reguliuot, tai jis seip jau turi visus
reikiamus svertus. Kiekvienas devaisas kaip zinia turi buti sertifikuotas
pas gugliu kad gautu marketa ir gugliaus appsus. Tam galima iskelt
salygas, pvz garantuotus apdeidus sekantiems 2 metams. Didelis klausimas
tik ar kitajozai su koriejieciais beigi telekomai leisis buti
reguliuojami. Manau kad nelabai.

> gyvenime smartfona, bet po metu nusivyle antraji smartfona pasirinks jau
> uzdara sistema, taciau su kazkokiom garantijom.

T.y. abalius?

> WP7 sitoj vietoj atrodo ypac nekaip - tai uzdara sistema be jokiu
> garantiju :)
>
> Kalbant apie vaisiu kompanija - as buvau nustebes, kad ant 2006 metu
> praktiskai visu modeliu eina naujausias macox'as (su tam tikrais
> apribojimais). Per ta laika MS sugebejo pakeisti 3 operacines sistemas!
> Tada supranti delko makai islaiko kaina net antrineje rinkoje.
> Palaikymas + aukstesnio nei vidutinis lygio hardware + dizainas...

Taip, zinoma, nes tu modeliu nelabai daug. Bet seip jau tai nera kazkas
tokio, va ant mano 2006 metu laptopo W7 irgi be problemu eitu, jei zinoma
to noreciau.

--
kthxbai.