Tema: Re: suo ikando vaikui - apie sunu elgesi
Autorius: Faktas
Data: 2009-10-27 15:26:31
aš niekur nelenkiu, klausiu tik apie šunis, bet čia tu išvedi apie žmones.

apie žmones čia jau sena tema, ir taip ir sakiau: dėl šunų reikia didint priežiūrą,
ką laiko ir kaip laiko,
o ne į priekį uždedinėt antrankius antsnukius. tuomet kodėl ne pavojingesniems dalykams:
banditėliams, mašinoms ir t.t.
tai čia tarp kitoko, jei jau nori apie seną temą pašnekėt.

o tuo klausimų tai niekur nelenkiu, tik nuomonės išgirst noriu.
čia nebent pasakytum, kad bijai puolančio, o ramiai einančio klausančio komandų nebijai,
tuomet galima sakyti, jog ne antsnukis svarbiau, o šuns valdymas,
bet abejoju jog čia kam tai įdomu bus, pagal visą politiką ir mentalitetą mūsuose greičiau
visu už uždraudimus be galvojimo.