Tema: Re: suo ikando vaikui - apie sunu elgesi
Autorius: Ruta
Data: 2009-10-20 15:20:54
Jie ne kitokie, jie kitaip elgiasi (statistinė dauguma - nes šiaip jau
visokių įvykių būna). Elgiasi kitaip, nes yra kitaip auklėjami - nuo mažens.

Ir IMHO čia vaidmenį vaidina abu faktoriai: piniginė motyvacija tikrai
ne paskutinėj vietoj. Iš kitos pusės, žmonės yra pakantesni ir dažniau
elgiasi "pagal protingumo kriterijus". Ir šuo gal ir nejaučia /
nereaguoja taip labai į kažkokį konkretų žmogų (nors toks momentas irgi
yra, bet tai jau individualu), bet į bendrą atmosferą tikrai reaguoja.

Dėl lojimo ir balso stygų operacijos: dėl Belgijos nežinau, Vokietijoje
uždrausta (bet manau, kad visoj ES uždrausta). Gal atskirais atvejais ir
yra nelegaliai operuotų, bet tikrai ne dauguma. Be to, manau kad lojimas
(nors jis gali ir smarkiai nervuoti) - nėra ta esminė problema. Esminė
problema yra palaidi ir agresyvūs šunys.