Tema: Re: suo ikando vaikui - apie sunu elgesi
Autorius: Bronco
Data: 2009-10-20 13:50:07
Nežinau kaip dėl genetikos, bet šunys tikrai kitokie. Ir tai kad jie
reaguoja išimtinai "jausdami žmogaus baimę" yra bullshit. Kitu atveju,
pvz. Belgijoje, kiekvienas nors trumpam atvykęs lietuvis, bijantis
palaidų šunų, būtų iškart sukandžiotas, nes čia šunų be antsnukių pilna
ant kiekvieno kampo, parduotuvėse ar net metro. Jie nepuola, nekanda ir
neloja ant jokių žmonių. Bėk pro šalį, šokinėk, dviračiu važiuok ar
riedučiais, net nekreipia dėmesio.

Kartą metro pajutau, jog kažkas trinasi į koją, maniau kažkieno
lagaminas, pasižiūriu į apačią, o ten rotveilerio morda be antsnukio 8-/
Aš į jį pažiūrėjau, jis į mane, važiuojam toliau :) Va taip. Kodėl taip
yra iki šiol tik spėliojau, neseniai vieni pažįstami pasakė, jog
Belgijoje didžiajai daugumai šunų kažkaip įpjauna balso stygas ar kažką
panašaus padaro tam, kad nelotų. Nes už šuns lojimą naktimis galima
rimtas baudas gaut, kaip ir už bet kokį kitą triukšmą. Ir jie iš tikro
neloja, čia retai kada išgirsi šuns lojimą, nors šunų, spėju, belgai
laiko daugiausiai Europoje. Tai gal tas mistinis šunų ramumas kažkaip
susietas su ta operacija ir nelojimu. Jei kas žinote kaip yra iš tiesų,
papasakokite, nes info nepatikrinta ;)