Tema: Re: suo ikando vaikui - apie sunu elgesi
Autorius: Justina
Data: 2009-10-21 20:44:23
"smokas" <no@nop.nop> wrote in message
news:hbne41$bmj$1@trimpas.omnitel.net...
> Tipo tokie psichopatams kaip Roflpew (kurie uz savo shuni net vaiku
> akivaizdoje tevus iki mirties pasiruoshe sumushti)

Nu vyrai, baikit juokus :) Kaip maži vaikai, smėlio dėžės nepasidalinantys.
Nemalonu skaityti.

> gal paaishkintumete, kodel ta nauja tvarka nebe absurdishka yra?

Todėl, kad mano, ir bet kurio kito žmogaus laisvė įsigyti augintinį nebėra
varžoma kaimynų nuotaikos, įsitikinimų ar dar velniai žino kokių veiksnių,
kurie yra jų problema, bet ne mano. Aš, dar net neįsigijusi šuns, negaliu
būti laikoma potencialia grėsme visuomenei ir varžomos mano teisės tokiu
unikaliu būdu, kaip kaimynų sutikimai. O vat jeigu tas mano jau įsigytas šuo
būtų blogai auklėjamas ir imtų kelti nepatogumus aplinkiniams - tuomet ir
galima imtis kažkokių veiksmų, čia jau policijos reikalas.
Yra toks teisinis principas - nekaltas, kol neįrodyta kitaip. Manau,
analogiją galima pritaikyti ir čia. Žmogus, norintis šuniuko, negali būti
laikomas kenkėju, kol jis nepradėjo kenkti. Daugeliu atvejų to niekada ir
nebus, nes šunininkai yra tokie patys žmonės, kuriems nesinori įlipti į
šunio kaką, nesinori kad jų namuose būtų šuns pastoviai keliamas triukšmas,
nenori, kad jų šuo apkandžiotų juos pačius ar kitus žmones, ir t.t. Kad viso
to išvengti, mes savo šunis auklėjam. Tik prieš tuos, kurie to nedaro, gali
būti imamasi vienokių ar kitokių priemonių.