Tema: Re: suo ikando vaikui - apie sunu elgesi
Autorius: Justina
Data: 2009-10-21 23:10:58
Tai, kad kažkas nesusirenka šuns kakų iš kiemų, o iš praktinės pusės niekas
nesirūpina to "baudimo" įgyvendinimu - ne mano, o visuomenės švietimo ir
atitinkamų institucijų problema :)
Turiu omeny tai, kad teoriniai pasvaičiojimai "kas būtų jeigu būtų" ("o jei
kaimynas šuns kakų nesurinkinės... o jei kaimynui neleisiu šuns laikyti, tai
ir kakų nebus, nesvarbu, kaimynas linkęs surinkinėti ar nelinkęs...") neturi
prasmės. Arba yra pažeidimas, arba nėra. O ar yra kas taiko atsakomybę už
tuos pažeidimus - jau kitas klausimas. Kaip Daiva pateikė pavyzdį, kitose
šalyse su tuo labai puikiai ir civilizuotai susitvarkoma: turi susirinkt
paskui savo šunį, yra kur tą turtą išmest, nevykdai pareigos - gauni nemenką
baudą. Ir jokių diskusijų. Panašu, kad Lietuva irgi juda šia kryptimi, tik
lėtai ir nelabai sistemingai.
Diskusija dėl kaimynų parašų apskritai jau yra išsemta. Taisyklės pakeistos,
ir artimiausiu metu jų niekas nebejudins.