Tema: Re: suo ikando vaikui - apie sunu elgesi
Autorius: Lauras
Data: 2009-10-20 11:10:47
as tai dziaugiuosi issikraustes is vilniaus i priemesti, vedzioju palaidus
sunis ir niekas nekreipia demesio.
kiek su sunimis keliavau po vakaru europa, ten VISUR sunys vedziojami
palaidi, be antsnukiu,
mazuose miesteliuose apskritai seimininkas kartu su suniu eina i parduotuves
ir visiems 0 emociju del to.
o pas mus zmones pikti, del to ir sunys neteisingai reaguoja i zmones.
jeigu nezinojai - sunys, kaip ir kiti gyvunai, labai gerai jauciu zmoniu
emocijas.
jeigu zmogus bijo, jaucia pykti suniui ir pan., suo ta puikiai jaucia ir
atitinkamai reaguoja.

as matydamas nepazystamus zmones, sunis pasikvieciu prie saves, nes nezinau
kaip zmogus sureaguos,
kaip sureaguos mano sunys as puikiai zinau.

o siaip ne sunys kalti, ne juos ir skriausti reikia.
jeigu suo puole zmogu:
- arba tai del to, kad netinkamai aukletas;
- arba isprovokavo pats zmogus, kuri suo puole

pirmu atveju turi atsakyti seiminkas, antru atveju, tegul zmogus pats ir
issilaizo savo zaizdas.

o ERELIAMS, kurie cia "pajegus" isdauzyti visus sunis, kurie palaidi ir be
antsnukio, tai noreciau
paziureti jums i akis, kai i jus artes 50-70 kg raumenu mases, su nasrais,
kurie rankos kaulus perkanda pirmu
krimstelejimu...

pasienieciu ir policijos sunys paprastai malinos ir vokieciai, kurie sveria
nuo 30 iki 40 kg, bet tokiam suneliui nera
jokiu bedu griauti suaugusi vyra ir ji "sulaikyti".