Tema: Re: UTP + dar viena vyta pora?
Autorius: Levas
Data: 2011-09-29 17:34:04
> Tai buvo pavyzdys, kad būtų jau visai akivaizdu. Nežinau kaip dar
> akivaizdžiau pačiam reikia parodyti, kad 100MBit'as jau stabdo. Mano
> senstelėjęs laptopas, su 60GB 5400rpm disku (vietomis ir ilgėliau) geba
> rašyti/skaityti 10-15 MB. Tokiu greičiu aš jau ir bevelyčiau kopijuotis
> info į jį ir iš jo.
> Nebekalbant apie tai, kad mano senstelėjęs desktop'as geba
> skaityti/rašyti kažkur ~40+MB/s. Ar jau užtikrintai (sustained) 20+MB/s.
> Mano sąlygos jau stiprokai atsilieka nuo „modernaus kompiuterio namuose“
> scenarijaus.

Jus visa laika skaiciuojat max apkrovas. O as skaiciuoju normalias darbines apkrovas.

Viename is anstesniu pavyzdziu buvo kalboma, kad vienu metu ziurint du filmus stabdo tinklas. Mano kvaila nuomone, stabdo ne pats tinklas, o tinklo administravimo priemones. Reziumuojant, jei desime kokio norio storumo slangas, sistema nepageres jei sliuzai bus ploni ar kvaili. Ta as norejau pasakyti. As nesu pries gigabitus, as pries grubu problemos sprendima- nera greicio, vadinasi reikia daugiau megahercu-bitu-baitu. O vidury tinklo stovi koks nors telekomo gaidys su paciom primityviausiom realtek mikroschemom ir softwariskai, ant poros simtu megahercu arm mikrokontrolerio rusiuoja paketus.
Arba kaip jau rasiau: 1gigas--1gigoswitchasgaidys--100mbit TV. Visas tinklas mazdaug pilnas:
Aliooo, kur paketas 101, 102, 103? Siusk atgal. Tai kad tau bl, issiunciau ir 1203, 1204, o tu gaidy dar prasai 101? Ir taip rekia per visa tinkla, nes switchas neturi nei buferines atminties (tie 30kilobaitu cipe nesiskaito :)) nei MACu atminties... Tai galima pasitikrinti su kokiu nors paketu sniferiu. Jei trecioje atskoje imanoma skaityti kitos atsakos paketus- switchas yra hubas. Kad ir ka sakytu gamintojas.
Arba pasijungti 4 elementus ir vienu metu pumpuoti is vieno i kita. Jei bendras DL greitis bus 200mbitu pas 100m switcha tai valio...

Bye, Levas