Tema: Re: UTP + dar viena vyta pora?
Autorius: Laimis
Data: 2011-09-26 20:42:45
Levas rašė:

> Prasideda, "spartus flashas", gal dar sertifikuotas laidas. As kalbus
> apie siuolaikini slamsta kuri nesiojasi zmones ir kuris laikas nuo
> laiko ateina iki manes. Nekalbam apie tokius "turbo" namu tinklus kur
> stovi profesionalus gigabitiniai switchai, xeoniniai tinklo serveriai
> ir t.t. :)

Tuo labiau prasideda, Levai. Nežinau kur tu tada bevelytum kišti tą
šlamštą, kurį nešiojasi žmonės, o aš bevelyčiau persimesti failus per
gigabit'inį link'ą tarp dviejų pc, nes visos kitos alternatyvos yra
palyginus lėtos. Nereikia kalbėti apie profesionalios paskirties
produktus; SOHO setup'as nesunkiai galėtų pasiūlyti BENT 2-3x didesnę
spartą, nei 100 Mbit.