Tema: Re: UTP + dar viena vyta pora?
Autorius: Levas
Data: 2011-09-26 21:22:12
nu man nereikia pumpuoti is kompo i kompa. Visa beda tame, kad mano TV neturi LAN kistuko, o kiti irenginiai letaeigiai.
Sakysim yra pas TV LAN jungtis. Ar ji turi buti gigabitine? Ne, grojimui uztenka ir maziau. Gal koks nelabai spaustas bliurejus, bet tokiu neprilaikom- nesam megejai. Kas pas mane dar yra? Kitas kompas- jis tik sveciams, anukams ir bobutem delfi pasiskaityti ir virusus veisti. Greicio nereikia. Plansetinis? A jis isviso flegmatiskas, jis per wifi veikia. Is darbo ka nors atsinesti... nu nereikejo niekada. Yra gi tas nesiojamas diskas ar kazkur numesti flashiukai. Internetas? Pas mane jis letaeigis, optikos nezada niekas tempti. Vadinasi greicio kaip tik ir nereikia. O kiek teko apsikeitineti failais, tai keitemes geekiskai, per sata jungtis :)

OT:
Visi gigabaitai sedi dideliam kompe ir vienam nesiojam USB diske. O cia ir prasidejo tiketinas netiketumas- kisau daug skolinto i teliko USB slota. Tai vieniems USB diskeliams elektros per mazai, tai kiti siaubingiai letai dirba. Apsistojau ties primityviausiu isoriniu HDD su dideliu 3" disku (seagate gamyba) ir isoriniu maitinimo saltiniu. Tai nors is folderio i folderi normaliai telikas sokineja. Vienintele mintis, gal visdelto pas dideli diskas parametrai geresni, nei pas tuos mazulius nesiojamas svetimus diskelius...

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt