Tema: Re: UTP + dar viena vyta pora?
Autorius: Laimis
Data: 2011-09-29 17:10:38
Levas rašė:

> As bandau irodyti, kad jums stabdo ne tinklas, bet kiti tinklo
> segmentai. O del SD korteles perputimo... pats gi zinai, kad

Aš bandau parodyti (kas šiaip jau yra gana akivaizdu), kad
nepriklausomai nuo to, ar kažkur dar stabdo ir užsikemša tinklo
segmentai, ar vyksta kažkokios kitos (tinklo) bėdos, _visų_pirma_,
užsikemša pati šimtamegabitinė šlanga, net jei/kai ji veikia idealiai.
Jau užsikemša.

> megapixeliu kiekis nuotrauku vertes nedidina. Vistiek jas ziuresi su
> savo ipodu su poros megapixeliu ekranu :)

Užtat didina jų kiekį ir dydį. Su tokia filosofija, pačiam turėtų
pakakti ir 2MPix. Bet gi ne, po keletos metų pirksi (ne tu asmeniškai,
bet bendrai) muilinę su 20M ir HD...
Papsakok apie terabaitinės informacijos vertę (pačio hdd ir informacijos
kiekiai juk irgi jau ne 20GB ir jau tikrai nemažėja, nesispaudžia...) ;-)

> Pagal tavo pasakymus, atrodo, kad pas jus namu tinkle pastoviai
> vyksta gigabaitu pumpavimas tuo pat metu. Tipo ateina visa seima namo

Tai buvo pavyzdys, kad būtų jau visai akivaizdu. Nežinau kaip dar
akivaizdžiau pačiam reikia parodyti, kad 100MBit'as jau stabdo. Mano
senstelėjęs laptopas, su 60GB 5400rpm disku (vietomis ir ilgėliau) geba
rašyti/skaityti 10-15 MB. Tokiu greičiu aš jau ir bevelyčiau kopijuotis
info į jį ir iš jo.
Nebekalbant apie tai, kad mano senstelėjęs desktop'as geba
skaityti/rašyti kažkur ~40+MB/s. Ar jau užtikrintai (sustained) 20+MB/s.
Mano sąlygos jau stiprokai atsilieka nuo „modernaus kompiuterio namuose“
scenarijaus.