Tema: Re: UTP + dar viena vyta pora?
Autorius: ABLomas
Data: 2011-09-28 23:53:05
On 2011.09.28 22:30, Levas wrote:
> Nu kur tas pastovus gigabitinis srautas yra del kurio reikia tu
> gigabitu?

Pas mane PC išvis yra tik vienas SSD diskas, kur sėdi OS, keli appsai.
Visa kita - iš primontuoto NAS'o (greičiai įvairiai, up to pilnas
gigabitas - netoli 100MB/s, nors dažniau kažkas iš 40MB/s serijos)
Čia jau vienas naudotojas.
Telikas irgi siurbia iš NAS'o kažką (NAS'as ir routeris pas mane vienas
ir tas pats) - taigi, reiktų kad interneto srautai, teliko ir tiesiog
šiaip pornūškės streaminimas nesusipjautų - todėl eina dvi atskiros
gigabitinės šlangos.

> Ar jus filmus ziurite taip- torrentus nusikraunat i kompa, poto
> gigabitinat i NAS, poto istrinat, poto atgal pumpuojat is NAS ir
> ziurit off-line rezimu?

Nu ne. Bet tai, daba primetam kad iš NAS'o būtų tik šimtinė šlanga...
  - interfeisas į lauką - TEO normalaus plano nepatemptų (duoda daugiau
nei 100MBit)
  - viduje jei vienas interfeisas - paleidai kažką iš interneto siųstis,
tai TV ir kt. guli, nes užkišta šlanga
  - ok, TV pakabini ant atskiro linko. Nueini filmo žiūrėt iš NAS'o,
kažkas kitas kambary pradeda brauzint po inetą, prasideda lagų kontora
abiems, qq
  - duodam dar vieną interfeisą, atskirai internetui, atskirai TV. Ateina
draugelis, sako duok nusikopijuot kelis bliurejus. Inkiši kabelį ir
žiūri kaip graudžiai kapsi duomenys ant 10MB/s...
Suprasčiau jei investicija 100 vs 1000 būtų didelė, bet kai dabar...