Tema: Re: 220V ar 230V ar 240V ?
Autorius: Gintas
Data: 2009-11-13 12:26:07
siaip as piktinuosi, kad mano galimybes tvarkingai eksplotuoti pigia audio iranga is usa-smarkiai apribojo ES sprendimas ivesti nauja itampos standarta.  Teoriskai nebegaliu naudot daugybe dar veikiancios senesnes irangos. Ar tai stebina? Ar koks progreso suolis ivyko pakelus ta itampa? Kas islose, uzdraudus pardavinet galingesnes kaitrines lemputes? Tik nesakyk, kad Lietuva :) Prie ko cia tie akliai? :)  Del zibalo-nenutuokiu, o va, kad spirito negaliu nusipirkti-erzina, nes tirazuojamos knygos pilnos recepturu su spirito panaudojimu :)