Tema: Re: 220V ar 230V ar 240V ?
Autorius: Gintas
Data: 2009-11-12 20:47:07
ir man taip atrodo: "sveikas protas kužda, kad tokiu užrašu būtų nurodytas leistinas  apibrėžtinis įtampų intervalas (nuo iki)."
vadinasi isvada:
kai ant 12-220V keitiklio uzrasyta " input: 10V-15V" sveikas protas suvokia apibreztini itampu intervala
kai ant kompo adapterio (is esmes -lygiai toks pats keitiklis) uzrasyta: "input 100V-240V-sveikas protas turi kuzdeti, kad veikti turetu nuo 80v ir iki 260V nemirti, taciau , kad tai pasitikslinti-reikia internete paieskoti koks leistinas nuokrypis i apacia USA tinkle ir koks leistinas nuokrypis i virsu  UK tinkle. Nepraeina ir valanda-kai pavyksta issiaiskinti, jei internetas po ranka.