Tema: Re: 220V ar 230V ar 240V ?
Autorius: klausiu
Data: 2009-11-12 20:41:20

> Tokiai, koks yra leistinas konkretaus 10-15 V įtampų *šaltinio*
> _standartizuotas_ ar nominalusis nuokrypis. Kadangi tai _ne_ tinklo įtampa
> ir _ne_ konkretus įtampos šaltinis, tai labiausiai tikėtina ir sveikas
> protas kužda, kad tokiu užrašu būtų nurodytas leistinas apibrėžtinis
> įtampų intervalas (nuo iki).

nu va, kadangi tai ne tas ir ne tas, o tikriausiai tas, tai matyt turetu
buti anas, nes taip girdejau kazka kuzdant, tai... greiciausiai taip ir
bus... manau :D Labai aiskus ir issamus apibrezimas :D Ne paprasciau ir
visiems aiskiau butu, kad intervalas ir reikstu intervala, be jokiu mistiniu
isvedziojimu? :)