Tema: Re: 220V ar 230V ar 240V ?
Autorius: Laimis
Data: 2009-11-12 20:21:23
Gintas rašė:

> proc. Kur ir ka raso virs rozetes-nezinau, pas mane uzrasu ner :) O
> kad viena raso-o kitkas yr, cia jau beda :) As nezinau, kodel man

Tame ir esmė -- jokia ne bėda.

> birka-220V. Bet dabar atsakyk  i mano klausima-kokiai iejimo itampai
> skirtas keitiklis, jei ant jo iejimo parasyta : input: 10V-15V?

Tokiai, koks yra leistinas konkretaus 10-15 V įtampų *šaltinio*
_standartizuotas_ ar nominalusis nuokrypis. Kadangi tai _ne_ tinklo
įtampa ir _ne_ konkretus įtampos šaltinis, tai labiausiai tikėtina ir
sveikas protas kužda, kad tokiu užrašu būtų nurodytas leistinas
apibrėžtinis įtampų intervalas (nuo iki).