Tema: Re: 220V ar 230V ar 240V ?
Autorius: Gintas
Data: 2009-11-12 20:08:08
jeigu nurodytas nominalas (vienas skaicius)-vadinasi galima kalbeti apie paklaida. As suprantu varza, kai jos nominalas 1k, paklaida plius-minus 10 proc. Suprantu kondensatoriu-minus 20proc. plius 80 proc. Kur ir ka raso virs rozetes-nezinau, pas mane uzrasu ner :) O kad viena raso-o kitkas yr, cia jau beda :) As nezinau, kodel man tenka kisti i 260V turincia rozete kistuka, ant kurio kabo birka-220V.
 Bet dabar atsakyk  i mano klausima-kokiai iejimo itampai skirtas keitiklis, jei ant jo iejimo parasyta : input: 10V-15V?