Tema: Re: 220V ar 230V ar 240V ?
Autorius: Gintas
Data: 2009-11-12 16:38:18
o kodel pats manai, kad nurode elektros tinklus, jeigu aiskiai parasyta INPUT 100V-240V?  Man cia paprasciausias iejimo itampu intervalas. Perfrazavus klausima-jeigu ant konverterio 12V-220V nurodyta Input 10V-15V, as galiu ji nunesti i garantini , pasipiktines, kad kazkodel neveikia nuo 9,5V? Ar galiu? uzrasas tai toks pats :)