Tema: Re: 220V ar 230V ar 240V ?
Autorius: krx
Data: 2009-11-12 23:37:58
>    Man tai is dalies primena-per jega brukama vartotojiska iproti
> visuomenei. Praeina 5 metai-ziu jau negausi siurbliui maiselio, diedas
> negales su ziguliuku isvaziuot-mat jo CO2 neatitnka nustatytu ribu,
> Ericssson atstovas-viesai pareiskia-neverta taisyt programiniu gliuku
> telefone-mat jie tuoj kita pagamis, kas neapsikes-keis garantinis (taciau
> turima omenyje-kad daugelis numos ranka) Zodziu-daryt gerai-neapsimoka,
> mat jau poryt bus nauji istatymai, naujos itampos, nauji reikalavimai-tad
> siukslynai vis pilneja, o mes PRIVERSTI pirkti vis naujesnius. Keista-kaip
> [...]

Na jei jau taip, tai reikėtų įvertinti ir vartotojus. O anie irgi bukėja
augančiais tempais. Ir ypač ant įrangos priežiūros. Todėl ir gauna
vienkartines popierinis lėkštes ir plastikinius įrankius, jei nesugeba
susidorot su porcelianu ir sidabru.

Pačiam galiu pasakyt, kad kai kuri buitinė technika, tame tarpe šaldytuvas,
skalbiankė, džiovyklė, elektrinė plyta, mikrobanginė tarnauja jau nei daug
nei mažai - 15 metų. Tiesa, visos prižiūrimos. Ir pvz.: šaldytuvo
ekonomiškumo klasė, pagal šaldymo tūrį per tuos penkiolika metų tai pačiai
klasei pasikeitė nuo 1,5 kWh/parai, iki 1,2 kWh/parai. Skaitau, kad kentėt
galima ir nenaujinus...