Tema: Re: Verslo ideja
Autorius: coolverstukas
Data: 2009-02-13 11:39:22
Idėjiškai tarkim viskas ok, kaip kas nori taip tas gyvena.

bet žiūrint praktiškai:
iš esmės tai ką darei ligšiol - tai iš savo darbo, iš chaltūrkių finansavai savo hobį (daržą).
Bet likus tik su hobiu - finansiškai  tai niekaip negali nešti pelno, bent jau tokio kuris padėtų pragyventi ir apsirūpinti pagrindiniais dalykais ko pats užsiauginti ir pasigaminti negali. Paprasčiausiai pinigų srautai nesidėlioja.  Tegul ir patys minimaliausi poreikiai bus - vistiek jie bus, ir jei įvardinti suma, tegul jau pačia kukliausia, tai bus bent jau 500 lt/mėn . Arba 6000 metams. O tai yra maždaug 600 bulvių maišų. (* skaičiuoju kad nuo maišo daugių daugiausiai lieka 10 lt, nes tai ką gauni pardavęs - 20 lt - tai dar toli gražu ne pelnas. Iš jų reikia atmesti užauginimo išlaidas). 600 bulvių maišų vienas nepriauginsi...

Taigi be savo chaltūrkių ir toliau negalėsi pragyventi. Ir tai atsisakius visko kuo ligšiol paįvairindavai gyvenimą - kelionės, buriavimas, slidinėjimas... Gal to ir nebereikia, negaliu spręsti. Bet tiesiog tas " Man asmeniskai ateina tas laikas, kai pradedi visiskai nebegalvot apie
> pinigus, nes ju pradeda tavo gyvenime nebelabai reiket...." - panašiai skamba kaip 'savo atgyvenau, dabar belieka sėdėti ant pečiaus ir laukti kol numirsiu'.

:)