Tema: Re: Verslo ideja
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-02-11 11:11:31
    Tokia mintis buvo, siuliau vienam zmogui uzsiimti. Bet problema -
pasitikejimas ish abieju pusiu. Sutarsi priesh savaite, kad paimsi jam 20
kiausiniu ir 3 litrus pieno, o jis "Ai, nenoriu...". Kitiems stumti po
savaites biski palaikius ar i savikaina itraukineti ?

    Seip gyvenu kaime salia Vilniaus. Visokiu smulkiu ukeliu cia dafiga.
Jeigu kam butu idomu, galima ir apvaziuoti ir suzinoti tas kainas ir
salygas. Tik vat apie kokybe ash nelabai didelis ekspertas. O ir meniu siuo
metu laiku speju nelabai platus. Nors ash vat nesenai irgi perejau ant
pusiau vietinio maisto, tai ir skoniui ir kisenei pagerejimas labai
jauciasi.