Tema: Re: Verslo ideja
Autorius: coolverstukas
Data: 2009-02-12 10:35:06
dėkui, konstruktyvūs pastebėjimai!
tik dėl legalizavimo man abejonių yra - ar prekyba maisto produktais neiššaukia visos eilės reikalavimų ?
Jei užsiimtum stambesniu mąstu, gal ir įmanoma tada su tais reikalavimais tvarkytis, bet kai tokiu...

Nors reikės pasidomėti, draugo tėvai užsiima išvežiojamąja prekyba po kaimus ('avtolavkė').
čia iš esmės būtų panašu, tik maršrutas priešingas, 'avtolavkė' iš kaimo į miestą :)