Tema: Re: Verslo ideja
Autorius: nedirbantis
Data: 2009-02-12 19:43:07
> jo, nortsi sakyti suklydau dl paties amiaus :)
>
> Bet  i kitos puss niekaip nesiria k raai dabar ir k prie tai.
> Skaitom i pradi:
>
> "Kadangi pats jau nuo Naujuju nebedirbu, tai galiu pasidalyti patirtimi...
> Pradedu dabar statyt siltnami, pavasai apsidirbsiu darzus, siltami
> uzsiauginsiu visko sau ir parduoti dar N bus, zodziu manau gausiu metu
> gale
> ne ka maziau, nei gaudavau dirbdamas nuo 8 iki17 uz 1500Lt ir mokedamas
> mokescius....liktavo elementariam kruopiniam maistui.... "

Taip iki pernai dar dirbau, bet kaime jau viska auginu gana seniai.
Is tos plikos algos, jo nieko beveik ir nelikdavo.
Cia turiu minty, kur zmones is tokios algos taip ir gyvena.

> " Pats sitai ir auginu. Nieko net neketinu prasyti, o pats duodu
> kaimynams,

> "> Po svecias salis jau turistavau savarankiskai ir nemazai..." (i 1500?)

Mano plika alga i rankas  jo, buvo tokia.
Bet niekas cia neklause ka ir kiek as dirbau po darbo ar savaitgaliais....
Rankas turiu ir is chalturku pasidarydavau 3x algos.

> "  Darbo niekada neieskojau, jis pats pas mane ateidavo, net atsikratyt
> sunku

Cia ir turejau minty darbas kuri pats susikuriu....
Dar po siai dienai daug kas ko praso, bet nebenoriu jau prasidet....
Pinigus tada uzsidirbtus ir investavau i keliones ir i kaima.

I kaima vazineju jau seniai.
Negi manai, kad dirbant ofise, negalima kaime augint darzoviu ?
Tik vazinejimo buvo zymiai daugiau.

> "O zmonai rinktis paciai ji su manim ar toliau trins valdiska kede
> mieste...... " -  (ok, vistik pats ofise kd trynei, ir mona mieste...)

Taip, zmona irgi mieste, bet ji turi savo masina ir i kaima vaziuoja kada
gali ir kada nori. Tas kaimas mums uz 30km.

Taiau irim toliau:

> "Vienintele salyga, reikia tureti santaupu elementariai minimaliai
> isgyventi
> ir pratraukti iki to pirmo derliaus..... "  "pats 10metu banke dejau po
> 100Lt/men i savo saskaita ir dabar pradziai naujo
> gyvenimo man uzteks...."  - (kaip suprantu ta pradia dar tik 'bus')

Ne. Netureciau tam elementariam isgyvenimui pradziai, tai gal dirbciau
toliau tam ofise....kaimas butu tik papildoma....

> " Be to bulviu, kopustu, morku niekur nevezu, duodu skelbima ir is namu
> pasiima patys.... "    (tai  vistik ia laiko maina pasinaudojai, jau
> truput  priek nubgai ir t pirm derli nums pardavei?)

Sakau, kol dirbau, nebuvo kada vazinet po turgus, derliu parduodavau per
skelbimus.

> "ir dar dabar mokesiu, nes patenta turiu....
> kad nebuciau visai nelegalus.... " - (kas per patentas? kokios veiklos?
> seniai turi? :))

Taip. turiu jau 19metu. Cia yra mano chalturka.

> Nu vieno.. Svajons persipyn su fantazijom ir kakur tarp j pasimetusi
> realyb :)

Realybe ta, kad kaime susitvarkiau maneli, mieste gal gyvens zmona, o jei su
manim, tai gal ir parduosim, o as jau persikrausciau i kaima ir meciau
valdiska darba.
Ir pradesiu gyventi sau....