Tema: Re: Verslo ideja
Autorius: nedirbantis
Data: 2009-02-12 18:18:29
> Karvut su kiaulytm, vitom neapsirgs?

Net nemanau sitokiu gyvunu laikyti.....
As darzovininkas....
Pieno produktu aplamai nevartoju, mesos karta i savaite...
Jei labai reiks, tam paciam kaime nusipirksiu....

> I uaugint svogn, mork, bulvi, kuri visi kaimynai (galintys duoti
> i produkt) apsiai turi?

Pats sitai ir auginu. Nieko net neketinu prasyti, o pats duodu kaimynams,
nes jau pernai neturejau svogunu kur deti....

> Po sveias alis paturistauti nesinors?
> Kultrai ir savivietai, akiraiui pakaks kaimikosios idils?

Po svecias salis jau turistavau savarankiskai ir nemazai...
Jei isinores, nematau problemos per metus susikrapstyt 2-3k kelinei, nes
turizmo firmu paslaugomis nesinaudoju....

> Sveikata nesiskundi (ateis laikas, kai teks skstis)

Kol kas ligonineje neteko buti, o i poliklinikas trintis nevaikstau jau
~10metu...isskyrus dantiste, pas kuria aisku susimoku pats....

> Dirbti nebeigalsi

Kodel ?
Darbo niekada neieskojau, jis pats pas mane ateidavo, net atsikratyt sunku
budavo....
Ir siaip darba manau bet kada galiu susikurti pats, kai to panoresiu.....

( t.y. nuslenki iki turgelio
> parduodi, nenuslenki -- neparduodi yra labai abejotina),

Nebuvau nei kart turgelyje, nes viska paimdavo is namu....tik skelbima
reikia duoti....

pensijos
> praktikai nebus,

Turiu jau 28metus darbo stazo.
Jei tokia kaip Sodra dar bus, tai ir pensija bus....
Jokiu privaciu kaupimo fondu nepasirasiau....
pats 10metu banke dejau po 100Lt/men i savo saskaita ir dabar pradziai naujo
gyvenimo man uzteks....
(aisku nuvetejo, bet ka jau darysi)

> jei dar ir vaik ne(be)tursi...

Vaikai jau savarankiski.

> Tiesa, turbt po kiek laiko susisgribs galtum pretenduoti  paalpas ir
> tiesiog sau gyventi/vegetuoti, taiau visuomeniniu poiriu tai yra
> parazituojantis, tinginio (nieko nesukurianio) gyvenimo bdas.

Mano planuose tikrai to nera.
Kol turiu rankas ir judu, jokiu pasalpu man nereikia,
tik reikia, kad netrukdystu gyventi visokios biurokratu instancijos,
atiminejancios pinigus is manes....