Tema: Re: Verslo ideja
Autorius: coolverstukas
Data: 2009-02-12 20:38:23
"nedirbantis" <nedirbu@jau.lt> wrote in message news:gn1opn$tmu$1@trimpas.omnitel.net...

> Siaip yra kaime kuo uzsiimti be gyvuliu ir gauti normalias pajamas...
> Pomidorai, agurkai, paprika, braskes, grybiena, spanguoles, viska tik reikia
> uzsiveisti....o dar geles....ir t.t.  ir viska galima realizuoti net
> nevazinejant i turgelius....
> buten panasiai kaip pagal cia sliulyta verslo plana......kitam...

tai ok , žiūrėk koks interesų suderinamumas gaunasi:
kai jau sėsiu ant 1500 algos ar net to neliks,
pereisiu pries savo verslo plano - atvažiuosiu pas tave ir paimsiu tai ką gali pasiūlyti bei nuvešiu tiems kam migruoti į kaimą dar ūpo nėra :)
man toks darbas atrodo lengvesnis ir pelningesnis nei pačiam visa tai auginti, rinkti, konservuoti ir pan.

o tau nebus abidna kad va visą pavasarį/vasarą/rudenį triūsi ir gausi kokį 50% pelno? kitą 50% aš pasiimsiu, už tai kad padarysiu tą 'šunišką' darbą, t.y. įsijungsiu kompą, atsispausdinsiu užsakymus, pasišvilpaujant nuvažiuosiu iki tavo kaimo, pasiimsiu gėrybes, ir taip pat pasišvilpaujant pervažiuosiu per klientus ir susirinksiu $ ? :-)