Tema: Re: Verslo ideja
Autorius: nedirbantis
Data: 2009-02-12 21:02:59
> o tau nebus abidna kad va vis pavasar/vasar/ruden trisi ir gausi kok
> 50% pelno? kit 50% a pasiimsiu, u tai kad padarysiu t 'unik' darb,
> t.y. sijungsiu komp, atsispausdinsiu usakymus, pasivilpaujant
> nuvaiuosiu iki tavo kaimo, pasiimsiu grybes, ir taip pat pasivilpaujant
> pervaiuosiu per klientus ir susirinksiu $ ? :-)

Zinai, kiekvienam savas malonumas.....
Tau maloniau bus pasisvilpaujant nuvaziuoti, surinkti, isvezioti
parduoti.....ir uz gautus pinigus nusipirkti maisto, susimoketi mokescius,
pasiremontuoti masina, susirusiuoti uzsakymus, susiskambinti su tiekejais ir
vel rytojaus ryte varai pasisvilpaudamas i darba ....
O man maloniau, ciulbant pauksciukams, priziureti ta augaliuka, kuris uzauga
iki to, kai duoda jau vaisiu, kuri as su pasigerejimu ir dideliu malonumu
nusiskinu ir suvalgau....
Ir zinai, man dzin, tu gausi 50, ar 60% to pelno.....
Man asmeniskai ateina tas laikas, kai pradedi visiskai nebegalvot apie
pinigus, nes ju pradeda tavo gyvenime nebelabai reiket....
Tiek kiek man reiks uz elektra, ar uz ta mesos gabala, ar uz ta zuvi, kuria
as megstu, nors galima paciam pasigauti, na bet sakykim, tokios nepagausi,
na dar uz ta pacia duona, nors ir ta galeciau zymiai sveikesne pats
issikepti.....
Zodziu, as matau, kad elementariam isgyvenimui ar ten pavaziavimui iki
kazkur, visiskai nebedaug tereikia,...aisku kai uzsiaugini savo maista, ta
kuris tau patinka.....
Dasipirkti aisku kazko visada reiks, bet tai labai nedidele dalis, kai as
vien pagalvoju, kad mokedavau po 700Lt/men mokesciams....tai man dabar biski
negera darosi palyginus pagal tai, kad dabar nesumoku net 100Lt/men.