Tema: Re: 15min be reklamos; antiblocker v3
Autorius: Gintas
Data: 2016-07-20 16:07:11
tas pasakymas apie istaigas yra klaidingas. Pas mane rodydavo ta
pranesima, atseit kazkas kazka blokuoja, bet realiai taip yra del custom
adblock'o konfiguracijos. Galiausiai ta notice'a puslapio virsuje irgi
nufiltravau, kaip ir feedback button'a, pries tai issiusdamas jiems
pranesima kad tai padarysiu.

##div#adocean_message
##div#feedback-btn

On Wed, 20 Jul 2016 15:59:41 +0300, Laimis wrote:

> [...]
paprase-isjungti-reklamos-blokavima-kokie-rezultatai-500-657845