Tema: Re: 15min be reklamos; antiblocker v3
Autorius: Techno
Data: 2016-07-01 08:41:56
Na, jei daryti tavo išvardinta seka - tada snukis išlenda. Bet - aš, žinias
skaitydamas, tokios sekos nedarau ir man jokie snukiai neišlenda, net ir
lėtai skrolinant, kad ir 30 straipsnių perskaitant.
Veikia ar "veikia" - man jokio skirtumo. Reklamų nėr, snukių nėr - problemos
nėr. Man atrodo jų tam skriptui kūkū mažumėlę, nuo visos tos addonų krūvos
:)
Pafiksins? Na, tada ir galvosiu ką daryt :) Kaip sakoma, problemas reikia
spresti pagal jų atsiradimo faktą :)