Tema: Re: 15min be reklamos; antiblocker v3
Autorius: Laimis
Data: 2016-06-30 21:46:53
Techno rašė:
> Firefox 47.0
> ABP, be standartinių filtrų (Easylist, Adblock Warning List) įdėtas
> šitas: http://mantas.malcius.lt/adblock-plus-lithuania/
> bet kaip minėjau - ABP 15min.lt portalui aš išjungęs.
> Ghosteryje aš įjungęs bendrą blokavimą pagal kategorijas "Advertising",
> "Site Analytics", "Adult advertising". Kitos kategorijos leistos.
> NoScript - pridedu screenshot'ą, ką jis rodo 15 min.lt portale.
> "Po kapotu" tuose addon'uose tikrai nesikapsčiau, nelabai išmanau aš ten :)

Nebūna stebuklų; eilinį kartą tuo įsitikinu... :-)
Ghostery apskritai čia ne prie ko (ar jis yra ar nėra, tai veikimui
neturi jokios įtakos);

Nė velnio normaliai neveikia. Dar sykį:
- atsidaryk 15min.lt;
- atsidaryk bet kokį straipsnį;
- jei straipsnio viršuje matai grasinimą (kad blokuoji reklamą), tai
refreshink tinklalapį (Ctrl+R; F5);
- praskrolink iki vidurio.

Na ir kaip? Jų kodas dar grybauja, bet tai neikaip nesusiję su tuo, ką
tu blokuoji (realiai 15min.lt gali pasilikti tik ABP ir efektas/veikimas
bus visiškai toks pats).