Tema: Re: 15min be reklamos; antiblocker v3
Autorius: Laimis
Data: 2016-06-30 17:12:08
Techno rašė:
> Pas mane realiai stovi Ghostery, AdblockPlus (ant 15min.lt disablintas)
> ir NoScript (dalis jam matomų portalų leistini (patys 15min, FB), dalis
> ne (visokia fignia a la adsplius.lt, adocean.pl ir t.t.)).
> Galvų nėra. Neiššokinėja visiškai, nei lėtai nei greitai skrolinant :)

Nagi, prašyčiau tada konkrečiau. Nes Ghostery (block all) + ABP
(EasyList) efektas yra nulinis, tikrinau (vakar). Pagal tai, kad gauni
grasinimus dėl blokavimo, man visiškai sunku patikėti, kad negauni
galvų. Jei neklystu, tai yra tik viena galimybė: blokuoji
http://*.15cdn.lt/*, iš kurio pareina pagrindinis javascript'as su
blokavimo aptikimu, tačiau tokiu atveju turėtum gauti sudarkytą
funkcionalumą (vietomis nematyti paveiksliukų, komentarų ir t.t.)

- Naršyklė?
- ABP filtrai (Easylist?)
- Ghostery (ką blokuoji?)
- Noscript (ką leidi, ką blokuoji?).