Tema: Re: 15min be reklamos; antiblocker v3
Autorius: Laimis
Data: 2016-06-19 00:49:10
Kipsas rašė:

> priklausomybės Lietuvos rytui, 15 min., Delfis. :) Dabar naujienas
> paskaitau LRT ir tiek žinių. Pasirodo, atsisakydamas geltonosios spaudos
> nieko nepraradau :)

Dėl pirmųjų dviejų dar galiu sutikti, bet 15min man patinka; jie
kokybiškai atsinaujino, stengiasi (tas matyti) ir mane net truputį
graužia sąžinė, bet reklamų balagano nematyti noriu labiau ir uždraustas
vaisius visuomet saldžiausias (1€ nėra jokia prolema, bet principai —
kažkas galvoja, kad lengva užblokuoti — neleidžia).