Tema: Re: 15min be reklamos; antiblocker v3
Autorius: Kipsas
Data: 2016-06-19 00:44:18
2016-06-19 00:35, Laimis rašė:
> Sveiki,
>
> 15min klempa gilyn į blokavimo (katės ir pelės žaidimo) liūną...
> Kaip jau rašiau ir prognozavau: Adblock'ams & Co ateina ragas, tad
> prikabinu trečią versiją.
> Net įdomu pasidarė, kuo tai galėtų pasibaigti ir net spėju, kad ne į
> naudą visiems, nes galiausiai galima prieiti iki IP blokavimo ar
> dinaminio turinio išdavimo iš vienos vietos pagal
> sofistikuotą/kompleksišką testą. Bet kol kas prašom.

Vienintelis teigiamas sprendimas: 15min. ir visus panašius, nurašyti į
nuostolius ir ten nesilankyti. Aš pats, kad ir sunkiai, išsigydžiau nuo
priklausomybės Lietuvos rytui, 15 min., Delfis. :) Dabar naujienas
paskaitau LRT ir tiek žinių. Pasirodo, atsisakydamas geltonosios spaudos
nieko nepraradau :)