Tema: Re: 15min be reklamos; antiblocker v3
Autorius: Techno
Data: 2016-06-30 19:15:48
Firefox 47.0
ABP, be standartinių filtrų (Easylist, Adblock Warning List) įdėtas šitas:
http://mantas.malcius.lt/adblock-plus-lithuania/
bet kaip minėjau - ABP 15min.lt portalui aš išjungęs.
Ghosteryje aš įjungęs bendrą blokavimą pagal kategorijas "Advertising",
"Site Analytics", "Adult advertising". Kitos kategorijos leistos.
NoScript - pridedu screenshot'ą, ką jis rodo 15 min.lt portale.
"Po kapotu" tuose addon'uose tikrai nesikapsčiau, nelabai išmanau aš ten :)