Tema: Re: Ar gali nusimu?t (nusiresetint) savaime routeris?
Autorius: Ramaas
Data: 2017-08-25 21:42:49
25.08.17 17:49, fenix@w rašė:

> ram ir proco daznius neziurek, ne nusakantis faktorius.
> http://www.kaina24.lt/s/tp-link-archer-c2/ - kazkas panasaus, kaip turi.
> signalo stiprumo niekaip neislaushi, jeigu kazkas sako, kad routeris X
> trauks geriau... cia loterijos teritorija.
>
> siaip taviskis modelis buvo geras, o gamintojas irgi uz maziausai pinigu
> geriausia produkta siulantis

atcher C2 modelis netiks man nes pjaunasi ten čipas Atheros kuris
pjaunas su  Broadcom čipais iš appple kompu. dar problema (visi apple
naudotojai patvirtino) problema pajungt prie apple kompo yra, nesimato
signalo nei 2.4 nei 5, ir dar skundžiasi, kad čipui kitaicai pagailėjo
radijatorių uždėti, dėlto ten labai kaista, kiti net korpusą atidarę laiko.

R.