Tema: Re: Ar gali nusimušt (nusiresetint) savaime routeris?
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-23 15:30:51
ES teritorijoj visiem devaisam garantija yra 2 metai, nepriklausomai nuo to,
koks ten neaiškus pardavėjas ką rašinėja, išimtis - jei to pardavėjo tiesiog
nebelieka, kai atsiranda reikalas pasinaudot garantija.
O dėl Tendos, tai tu kaip nori, bet aš į jų produkciją net nebandyčiau
žiūrėt, pas juos net 5 portų switchiukai sugeba nestabiliai veikt, nors
rodos, kad ten nėra net kam grybaut (tikriausiai kaina ne be priežasties
maža). Plius kas liečia wireless'ą - tai yra totaliai neprognozuojamas
dalykas, ir jei vienam laksto per 4 kambarius, kitam gali ir per 2 netraukt.
Arba per 5 dar pusė bb bus. Pakeisi per metrą routerio lokaciją, ir
situacija gali juntamai pasikeist į geresnę ar blogesnę pusę.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/