Tema: Re: Ar gali nusimu?t (nusiresetint) savaime routeris?
Autorius: Ramaas
Data: 2017-08-20 18:45:29
Bet routeryje juk yra kažkoks atminties palaikymas, kai jis yra
išjungtas, kitaip visi routeriai nusimušinėtu į gamyklinę padėtį,
va kas ten palaiko įdomu, nei ten yra baterija (kaip kompuose),
o gal ten jis užsiprogramuoja ir po to laikos kol 8s nepalaikysi
tam skirtą mygtuką nuresetinimui, bet aš nelaikiau to mygtuko o nusimušė
į gamyklinius.

Maitinimo blokelis kvailioja? bet kodėl dabar veikia gerai? neaišku ar
ilgam, arba, kodėl neveikė tądien po nusimušimo į gamyklinį  internetas
kabeliu? o WiFi veikė.

R.