Tema: Re: Ar gali nusimušt (nusiresetint) savaime routeris?
Autorius: Ramaas
Data: 2017-08-19 11:34:14
tai, kad nėra naujesnių :( ir hakind jai ir pradėjo tai ne iš kart
o po metų naudojimo (metus nerandu softo naujansnio nei ru nei en adresu)

ir dar, šiandien ryte kai įjungiau maršrutkės softas nenusimušęs buvo
į gamyklinį, o ir greitis per kabelį pasitaisė pralaidumas 300MBps
o vakar popiet iš vis kabeliu nebuvo o veikė tik per Wifi .

R.