Tema: Re: Ar gali nusimušt (nusiresetint) savaime routeris?
Autorius: fenix@w
Data: 2017-08-23 15:23:36
2017.08.23 15:17, Ramaas rašė:

> 1 metai parduotuvės ir 1 metai tarptautinė?
> parduotuvės lape buvo 2 metai, kai pradedi knistis dėl metų va ir
> išlindo 1 metai tarptautinės garantijos ir 1 metai nuo pardavėjo.
>
> Tiesa sakant kai daiktui jau virš metų aš visada nesiknisu po
> garantinius, jai jo kaina nėra didelė, o perku kitokį naują.
>
> dabar jau irgi nusižiūrėjęs esu Tenda AC9 Dual Band (ac1200)už 54€
> ten 900MHz procas 128Mb atminties 8mb flas 1000 pralaidumas kabeliu,
> 300n ir 860ac, testuose aiskino, kad laisvai laksto signalas 4 kambarių
> bute kus dabartinis mano neištempdavo iki tiek, lyginta buvo su TP-Link
> [...]

siulau apsistoti ties sitais gamintojais (is pigiausiu):
tp-link, d-link, asus, mazdaug tokia tvarka. Galbut netgear. visiems
kitiems sakyk didely stora NE*. jeigu nori pamandravot ir pasipist -
mikrotik.
testai daugumoj daryti US saitu, i juos gali ziuret mazdaug tik tiek,
kad paziuret kaip atrodo routeris is isores, ar tiks dizainas prie
baldu. jeigu dar tiki tp-link, ziurek Archer C7. C9, 70, 90, 5, 50 ir t.t.

p.s. *mano asm patirtis