Tema: Re: Ar gali nusimušt (nusiresetint) savaime routeris?
Autorius: Ramaas
Data: 2017-08-21 14:43:55
21.08.17 9:18, fenix@w rašė:

> US firmware naudoji ir stebiesi kad wifi neveikia??? o nepagalvojei, kad
> reguliavimas siek tiek skiriasi?

Atvirkščiai Wifi veikė visada, bėdos buvo kabeliu va juo nebuvo greičio
po nusiresetinimo savaiminio. Va dabar padirbusi pusdienį maršrutkė, jau
jaučiamas stabdis per kabelį o per WiFi viskas gerai, jokio stabdžio.

Apie kokį reguliavimo skirtumą kalbi? ten viskas taspats tik šalies
nepasirinksi, ten iškart US stovi.

R.