Tema: Re: Ar gali nusimušt (nusiresetint) savaime routeris?
Autorius: MRT
Data: 2017-08-23 15:32:48

> 1 metai parduotuvės ir 1 metai tarptautinė?
> parduotuvės lape buvo 2 metai, kai pradedi knistis dėl metų va ir išlindo 1 metai tarptautinės garantijos ir 1 metai nuo
> pardavėjo.

LT istatymai kaip ir pardavejui galioja.. net idomu kurioj skylej pirktas..
http://www.skytech.lt/tlwr1043nd-tplink-tlwr1043nd-wireless-80211n450mbps-3t3r-router-4xgigabit-1xwan--p-48754.html
Garantinis aptarnavimas: 36 mėn.

> Tiesa sakant kai daiktui jau virš metų aš visada nesiknisu po garantinius, jai jo kaina nėra didelė, o perku kitokį naują.

Daznai teisingai.. bet yra ir kitas variantas - perki nauja,
o sena priduodi.. kai grizta - kazkam perleidi/rezervui..
Tik labai knisa atvejai, kai daiktas nepilnai sugedes - o cia panasu i tai..

> dabar jau irgi nusižiūrėjęs esu Tenda AC9 Dual Band (ac1200)už 54€
> ten 900MHz procas 128Mb atminties 8mb flas 1000 pralaidumas kabeliu,
> 300n ir 860ac, testuose aiskino, kad laisvai laksto signalas 4 kambarių
> bute kus dabartinis mano neištempdavo iki tiek, lyginta buvo su TP-Link WR1043ND v.3

Tik brand'as kazkaip man visada buvo neaiskus.. bet, kad gali veikt padoriai tikiu.

TP-LINK'ine alternatyva, kurios siuo metu nera:
http://www.skytech.lt/archer-c1200-tplink-archer-c1200-bevielis-dvieju-dazniu-80211ac-gigabit-marsruti-p-321245.html