Tema: Re: „Teo” nebeteiks „Zebra“ SMTP
Autorius: benamis
Data: 2016-12-29 12:59:17
p.s. cia rimtai jie vis dar duoda 2MB pasto deze, ar cia tik senai
atnaujintas puslapis?

"benamis"  wrote in message news:o42q49$lvm$1@trimpas.omnitel.net...

Pasto serveris uzima terabaitus(pvz zebra) - nepasodinsi ant sata disko...
Visa sita useriu spama reikia backupinti, tai dar x TB... Tokie kiekiai
reikalauja idomesniu backupavimo sprendimu, kas irgi kainuoja. Serverius
atnaujinti taip pat reikia, adminams algas moket irgi... Visa tai susiveda i
babkes ir kokia kompanija nori leisti jas tokiam reikalui is kurio gauni
pajamu lygiai 0:) Jei butu garbe sukti pasto serveri gal ir butu kazkas
kitaip, taciau dabar tai tik papildomas vargas...

"klausiu"  wrote in message news:o42p22$l1n$1@trimpas.omnitel.net...

Nepamenu dabar konkretaus atvejo, bet kai kur registruojantis nepriima
gmail, yahoo ir pan. emailu. Pagal ka jie ten juos atsirenka, negaliu
pasakyt.
Kita vertus, gyvenu Lietuvoj, bent vieno emailo lietuvisko vis tik
reiketu :)

O del neapsimokejimo stambioms imonems islaikyt vietini pasto serveri,
tai ka as zinau. Nebutina konkuruot su gigantais siulant gigabaitu ar
terabaitu dydzio dezutes. Freemailo siulomos 2MB dezes man visiskai
pakako kasdieninei korespondencijai. O jei jau yra noras persiust koki
filma ar dar kazka stambiu gabaritu, gali pasinaudot ir gmailais visokiais.