Tema: Re: „Teo” nebeteiks „Zebra“ SMTP
Autorius: benamis
Data: 2016-12-29 11:52:19
Mano nuomone su visais ale lietuviskais nemokamais emailais bus tas pats -
per daug kainuoja jo islaikymas, o naudos imonei 0. Ar tai bus zebra, ar tai
freemail nesvarbu - anksciau ar veliau reiks kraustytis kitur. Pries tokius
gigantus kaip yahoo, gmail nepasisakosi.

Geekui - statytis paciam email serva ir pistis atsiprasant... Paprastam
useriui - nusipirkti domena geitsas.lt ir susikurti emaila bilas@geitsas.lt.
Tikiuosi tokie, kaip serveriai.lt(jokios reklamos) bentjau neliepia ieskotis
paciam smtp serverio.

O lietuviskas tai cia, kad tik .lt gale butu, ar kad fiziskai laiskai guletu
lietuvoje, nes siais debesu laikais, tavo spamas po visa pasauli isnesiotas
bus:)

"klausiu"  wrote in message news:o42l19$io2$1@trimpas.omnitel.net...

Kuo rimciausias klausimas. Jei siai dienai freemail.lt yra beviltiskai
pasenes reikalas, tada kas siuo metu yra is geriausiu? Domina
lietuviskas (buna, kad reikia lokalaus email, ne globalaus). Nemokamas.
Ir kad nereiketu jokiu treciu saliu SMTP, turetu nuosava.