Tema: Re: „Teo” nebeteiks „Zebra“ SMTP
Autorius: kef
Data: 2016-12-28 16:43:23
Eini Settings -> Accounts and Import. Ten kur "Send mail as" pridedi tuos
akauntus kuriu laiskus noresi siusti per gmail. Ten dar varnele yra
atsakineti per ta accounta kuriuo gavai, ar visada is gmail. Nezinau kiek
tai turi itakos gmail SMTP.  Enablini POP/SMTP ir viskas.

Yra viena saugumo nesamone su tuo gmail SMTP. Siusti is kitos salies
neleidzia kol bent karta neprisilogini per www. Grizus vel reikia gmail
puslapi aplankyt.