Tema: Re: „Teo” nebeteiks „Zebra“ SMTP
Autorius: kef
Data: 2016-12-28 09:31:10
Viskas gerai su gmail smtp. 3 skirtingi pasto provaideriai, atsakineja viska
ten kur reikia. Buvo tiesa pora mailer daemonu atrodo, kurie pora kartu
atsake kazkodel i googla, bet matyt pataise, nera problemu. Kaip bebutu, bet
kuris provaideris su neapsaugotu SMTP eina nx. Pries kokius 10 metu kai
naudojau savo net provaiderio SMTP, neminesiu kurio, buvau gaves laiskeli
kad mano konfidencialaus laisko, buvo prisegta originalo kopija, neina
priimti i toki tai sarasa pastadeziu, nes mat uzsikiso... Ir tai tikrai ne
virusas siunte. Nuo tol googlo apsaugotas SMTP, daugiau nepasikartojo.