Tema: Re: ā€˛Teoā€¯ nebeteiks ā€˛Zebraā€
Autorius: klausiu
Data: 2016-12-28 15:01:32
Help. Kaip itikint googla tarpininkaut kaip SMTP mano trecios salies
pasto dezutei?
Ka turbut pavyko padaryt, tai sukonfigint outlooka (vietoj zebros visur
nurodziau googla), bet ismeta pranesima "Your e-mail server rejected
your login".
Pagooglinus lyg panasu, jog reiketu kazkaip gmaile papildomai
sukonfigint SMTP relay service. Bet tam reikia kazkokio stebuklingo
Google Admin console, kuris nera tas pats kas mano gmail akountas.
Zodziu kuo toliau i miska, tuo daugiau medziu - arba as ne ten ieskau,
arba paaiskinkit ka daryt toliau.