Tema: Re: „Teo” nebeteiks „Zebra“ SMTP
Autorius: kef
Data: 2016-12-29 09:43:48
Man px kas ten siuntinejo, tikrai ne is mano kompo, bet adresatu niekad
gyvenime nemates, apart to kad ju domenai aiskiai buvo toj pacioj veiklos
temoj kaip ir as. Ar ten snipas tinkle sedejo ar provaiderio smtp xj zino
kuo uzsiminejo, bet siust plain textu laiskus yra totali nesamone, o tada,
pries 10 metu nezinau kas is LT mail provaideriu galetu parupinti nors kiek
apsaugota protokola. Googlas issprende problema.