Tema: Re: ā€˛Teoā€¯ nebeteiks ā€˛Zebraā€
Autorius: klausiu
Data: 2016-12-29 12:37:54
Nepamenu dabar konkretaus atvejo, bet kai kur registruojantis nepriima
gmail, yahoo ir pan. emailu. Pagal ka jie ten juos atsirenka, negaliu
pasakyt.
Kita vertus, gyvenu Lietuvoj, bent vieno emailo lietuvisko vis tik
reiketu :)

O del neapsimokejimo stambioms imonems islaikyt vietini pasto serveri,
tai ka as zinau. Nebutina konkuruot su gigantais siulant gigabaitu ar
terabaitu dydzio dezutes. Freemailo siulomos 2MB dezes man visiskai
pakako kasdieninei korespondencijai. O jei jau yra noras persiust koki
filma ar dar kazka stambiu gabaritu, gali pasinaudot ir gmailais visokiais.